HTML

Folyó

"Most ne a miérttel foglakozzunk, hanem játszunk, mert már csak kevás időnk van" (szomszéd kisfiú)

Címkék

baba (4) baba; (1) bál (1) barátok (2) bliccelők (1) boldogság (1) budapest (1) család (1) egyetem (3) eljegyzés (1) énblog (14) esküvő (4) este (3) ex (2) férj (4) férj; (1) finn (1) gyerek (6) gyógyszer (1) haj (1) ház (4) ház; (3) hold (1) karácsony (3) koncert (2) közlekedés (2) mester (1) muka (4) nyugdíj (1) reggel (1) reptér (1) szauna (1) sztressz; (1) tanga (1) tél (2) terem (1) tervek (4) zenekar (1) Címkefelhő

Linkblog

Van egy unokatesóm akit gyerek korában Kókának becéztünk!

 

 

 

 

Na hogy álltok a karácsonyi ajándékokkal? Remélem, már csak csomagolgattok, és nem az utolsó pillanatban jut eszetekbe, hogy, de még pont a legfontosabb ember (állat?) kimaradt. Bár szerintem ezt nem lehet időben elkezdeni, pl., mi elkezdtünk tök korán mindenfélét venni, és így csak Anyukám, Apukám meg Béla maradt ki, a többiek persze nem! Hát ennyit erről.

Nem tudom mi van velem, de egyfolytában beteg vagyok. Olyan mintha egyáltalán nem lenne immunrendszerem, alig hogy meggyógyulok rögtön újra folyik az orrom meg berekedek meg nátha meg minden. ... Szerintem belőlem él a TEVA hi-hi, Na jó nem tudom milyen cég él belőlem de az amelyik a Coldrexet gyártja. Az a véleményem, hogy ennyit még soha senki nem szedett be belőle. 

 Most már van olyan változata, ami ilyen űber erős, dupla adag paracetamollal van „felszerelve”, vagy valami. Úgyhogy amikor mondom a csajnak a gyógyszertárban, hogy azt a dupla adagosat kérem, meg rendeset is meg tablettát is ... (kár hogy nincs több formája) akkor így rám nézett, és valóban őszinte aggodalommal a szemében megkérdezte: De ugye nem egy személy fogja ezeket beszedni? Erre én: ÁÁÁ, dehogy, hogy is kérdezhet ilyet. Utána hazamentem bevettem két tablettát meg megittam egy dupla adagos forró italt és lefeküdtem aludni ... mondjuk tény és való, hogy végig aludtam a napot, de mikor felkeltem sokkal rosszabbul voltam, plusz fájt is a fejem. Mivel azonban nem szedek össze vissza rengeteg féle tablettát, J mert azok ugye csökkentik egymás hatását, meg növelik, meg keresztbe kasul csinálják a mindenféle hatást ... ezért bár nem szokásom, de a fejfájásra is coldrexet vettem be. utána csak hogy valami meleg is legyen a gyomromban ittam agy sima (nem dupla adagos) forróital formát is. Tuti a gyógyulás! J

Jaj, nagyon jó dolog történt a Ksbélával, nem olyan régen, mert meglátogatta Penelopé a cumitündér. (Mellesleg a Tibor nevű kollégám azt mondta, hogy ő sem lenne túlságosan elkenődve, ha meglátogatná, egy Penelopé nevű cumitündér.) De persze Daninak más elképzelései vannak a cumitündérről ... mert elvitte a cumikat, és hozott helyettük egy szánkót. (A hülye tündére, mert nem gondolt rá, hogy szegény gyerek mi a fenét kezdjen a szar szánkóval, ha nem tud kimenni a hóba, mert persze mire a szüleinek lett ideje szánkóztatni addigra a hó elolvadt.) Tehát hozott helyettük szánkót! Gyönyörű levelet írtunk a tündérnek, Kisbéla is írta, pontosabban, amíg Anya írta addig ő mindenfélét rajzolt rá. Főleg össze vissza vonalakat. persze nagyon örült, hogy elvitte a cumikat Ő gyűjtötte, meg kereste meg rakosgatta, Anyának meg közbe szorult a szíve egyre kisebbre és kisebbre, mert nem bírom, hogy így becsaptuk szegény kisfiamat. De amikor alvásra került a sor akkor bizony lehetett alkudozni a cumitündérrel, mert Anya én nem kérek szánkót, csak a cumikámat … stb. stb. És Anyának persze megszakad a szíve, és persze, hogy akkor jól van majd megbeszélem Penelopéval hogy mi a teendő. Tehát egy cumit itt hagyott, de kikötötte, hogy csak alváshoz használjuk, (nagyon jól megy) és a többit elvitte és hozott egy szánkót (a hülyéje).

De persze a Mikulás, aki a télapó, csak úgy hívják, hogy Mikulás (jó kis összevisszaság) az rendesebb volt, mert az nem kért semmit csak hozott.

Aranyos volt Kisbéla, mert bejöttünk ide a céghez Mikulásozni. (Tartottak itt ilyen kis összejövetelt a dolgozók gyerekeinek.) És amikor készülődtünk, hogy mibe jöjjünk, mert persze a Télapót (aki a Mikulás) csinosban látogatjuk, akkor Kisbéla hangosan elkezdett sírni, hogy nem ebbe a cipőbe jön, hanem a Piros csizmába (nincs is neki piros csizmája) szegénykém összerakta, hogy ha nem abba jön, akkor nem tudja a Miki hova rakni az ajándékot. De mondtam, neki, semmi pánik, most csak megnézni a cipőjét, és majd jól megjegyzi, így amikor az ajit kell, az ablakba rakni akkor tudja, hogy melyik cipő kihez tartozik. Nehéz ezt a sok Tündért, meg Angyalt meg Jézust meg Télapót, meg Mikulást nyomon követni, az ember elveszik a dzsumbujba, hát még a gyerek!!

Jaj, majdnem elfelejtettem a tervezőről írni (ilyen hosszú posztot, még én sem fogom még egyszer végigolvasni), mindegy nagyon hosszú, és bonyolult folyamat volt mire idáig eljutottunk. Volt egy elképzelésem nekem, volt egy elképzelése a Bélának (ezek nem nagyon ütötték egymást, hiszen mi azért elég jól kijövünk házkérdésben) és persze volt egy elképzelése a tervezőnek, ami annyira távol állt a mi elgondolásainktól, hogy nem is tudom mondani, hogy mennyire nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon. Olyan nagyon, hogy az egészen összeegyeztethetetlen, mi pl. mondtuk, hogy nem akarunk modern házat, akár paraszt ház is lehet, vagy, hogy legyenek benne boltívek. Ő meg nem akar csak mediterrán egyik fél tető, erre másik fél tető arra, lapos ház, ami nem kapcsolódik a többi részhez stb. stb. …

 

 

 

Nem részletezem, tényleg mert katasztrofális, de a lényeg, hogy most van egy olyan terv amit hajlandó vagyok iderakni, mert ez már kb. elviselhető, persze még vannak hiányosságai illetve nem túl logikus dolgok benne, de egy olyan verzió amitől nem áll ketté a fülem.

Pusza!

 

Címkék: énblog karácsony gyógyszer ház tél tervek baba

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mayfly.blog.hu/api/trackback/id/tr272499831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása