HTML

Folyó

"Most ne a miérttel foglakozzunk, hanem játszunk, mert már csak kevás időnk van" (szomszéd kisfiú)

Címkék

baba (4) baba; (1) bál (1) barátok (2) bliccelők (1) boldogság (1) budapest (1) család (1) egyetem (3) eljegyzés (1) énblog (14) esküvő (4) este (3) ex (2) férj (4) férj; (1) finn (1) gyerek (6) gyógyszer (1) haj (1) ház (4) ház; (3) hold (1) karácsony (3) koncert (2) közlekedés (2) mester (1) muka (4) nyugdíj (1) reggel (1) reptér (1) szauna (1) sztressz; (1) tanga (1) tél (2) terem (1) tervek (4) zenekar (1) Címkefelhő

Linkblog

 Kamu anyakönyvezető!

A lényeg, amit az előző bejegyzésben (jó régen) beírtam annyi, hogy végül nem vállaltuk be, hogy az igazi anyakönyvvezető 30 000 Ft-ért kijöjjön és hozza magával az idióta technikusát. Egészen egyszerűen úgy döntöttünk, hogy választunk egy lelkes barátot, aki összead minket. Sikerült is ilyet választani (képen látható, eléggé hivatalos fejű) a polgári esküvőt meg 1 nappal korábbra raktuk. Bélának úgyis az volt a vágya, hogy melegítőbe házasodjon össze, és hát mondtam neki, ha igazán bátor, akkor abba jön, de el kell, hogy áruljam, egy igazi nyuszi! Nem mer melegítőbe jönni, mert fél az anyakönyvvezetőtől!

 

Zenekar!

Írok egy kicsit a zenekarról! Tehát miután eldöntöttük, hogy ne legyen Dj akkor jöttek sorba a zenekarok!

 

Szerintem mire kell egy zenekarnál figyelni: (szerintem)

Legyen minimum 3-fő. – egy bácsi egy szintivel nem igazi zenekar inkább egy bácsi a szintivel!

Egy fickó és egy másik az egyik a szinti a másik gitár, mindkettő vagy egyik énekel… szintén nem számít zenekarnak, bár kétségtelen, hogy ezek között lehet jót találni, ha ilyet választunk akkor nagyon kell figyelni, hogy aki a billentyűs nagyon ügyesen el tudja fedni azt az idegesítő szintetizátor hangot.

A négy fős zenekarok között is lehet érdekeseket találni: http://www.4foryouzenekar.hu/ ez egy példa! Ahol bár négyen vannak az énekhangon és a billentyűn kívül még sincs más hangszer!

Ha háromfős a zenekar, akkor elképzelhető, hogy van dobos, de nem 100%.

 Mondhatjuk, hogy ez az alapfelállás: dob, billentyű, gitár, basszusgitár (jó esetben mindegyik énekel), de nem feltétlenül ez a jó… gondoljunk csak a beetles-re ahol csak dobos, meg gitárosok voltak, és mégis működött.

Tehát nálam minimum három! Legyen dobos, mondjuk már jegyben jártam egy zenekarral, akiknek nem volt dobosuk, és annak ellenére mégis meg voltam velük elégedve! http://www.oldiesopron.hu/

Legyen benne női hang… az egyik barátnőm azt mondta, hogy ő nem tudta volna elképzelni, hogy az esküvőjén nő énekeljen… ez is egy hozzá állás. Én azt gondolom, hogy szeretném, bár találtam egy Pécsi zenekart, akik nagyon tetszettek, http://eskuvoi-zenekar-elozene.hu/ szép hangja van a nőnek, aki énekel meg minden, de van egy rész a honlapukon, ami szerintem alapvetően a legrosszabb marketingfogás, amit elkövethettek:

A Color Live Music Band esküvői zenekar nagy hangsúlyt fektet erre, és igyekszik mindig a legimpozánsabban idomulni az adott helyszínhez és körülményekhez. Itt meg kell említenünk énekesnőnk, Szentgyörgyváry Bea nevét, aki az est dívája, és a Color Live Music Band esküvői zenekar gyöngyszeme

Szerintem, egy esküvőn minden nőnek meg kell magát húznia, aki nem menyasszony. Lehet persze, hogy ez tényleg egy tündéri nőszemély, és lehet, hogy tényleg egy díva, de szerintem az esküvőszervezés  álltalába a menyasszonyokra marad, és nehezen tudom elképzelni, hogy volt már egyetlen nő is aki erre a szövegre azt mondta, hogy jó akkor ezt választom mert ebben van egy díva.

Akkor még nem beszéltem a pénzről! A leges-leges legundorítóbb dolog az esküvőn az a hozzáállás, hogy ez a legboldogabb nap az életedben ezen nem érdemes spórolni.  Mindenki, akinek köze van az esküvőhöz tudja ezt a béna szöveget, és persze te érzed magad szarrágónak, hogy a saját esküvődön spórolsz!

Mert ugye nem gondolod, komolyan, hogy a vendégek éhen maradjanak, mi van azokkal, akik nem szeretik ezt a fajta köretet, vagy azokkal, akik nem esznek csak csirkét, vagy vegák, azoknak mindnek külön kell főzni. Egész életedben csak egyszer van alkalmad ilyen gyönyörű hosszú ruhában megjelenni, ugye nem akarod ezt az egyet is elszalasztani, a másik ruha sokkal gyönyörűbb és csak 30 000 Ft-al több az semmi az esküvői költségvetéshez képest.  Az esküvőn a legfontosabb a zene, ugye nem akarod, hogy a násznép a rossz zene miatt ne táncoljon. Az egész esküvőnek a megörökítésénél, nincsen fontosabb, ez életed legszebb és persze legrövidebb napja, ugye nem akarod, hogy emlékek nélkül szálljon el, nincs fontosabb az esküvői fényképésznél. A menyasszony a legszebb a világon, ugye nem akarod, hogy a hajad csak úgy lógjon lefelé, mint egy átlagos napon, az arcot a haj és a smink öltözteti, szépen föl vagy öltözve, csak nem akarod, hogy az arcod meztelen legyen. Az a sok ember, aki eljött, hogy a boldogságodban veled osztozzon hogyan fog hazajutni, ugye nem akarod, hogy ne legyen nekik hol aludni?? A ceremónia maga az esküvő, a lakodalom, csak a buli, nem lehet a ceremónián spórolni, a polgári csak 4800 Ft, de ugye nem akarsz zene nélkül bevonulni, hogy nézne ki, ha senki nem koccintana az egészségedre. Persze ha bemondod a virágosnak, hogy ez esküvői csokor lesz akkor minimum 50% felár, habár ugyan olyan csokor, mint a többi, de az esküvőjén nem spórol az ember, hiszen ez élete legszebb napja.

Ugye ismerős, én annyit hallottam, hogy nem ezen a dolgon érdemes spórolni, hogy már hányok tőle. Persze így van ez a zenészekkel is, persze nem a zenészeken érdemes spórolni… De ne haragudjon a világ 300 000 Ft egy estére??? Mondjuk, vagytok 6-an http://www.koktel-zenekar.hu/?p=zenekar akkor az 50 000 Ft fejenként! Szerinted, én tök hülye vagyok, hogy nem tudom kiszámolni, hogy az majdnem 9000 Ft-os órabér?? Értem én nem ezen kell spórolni, meg nektek is meg kell élni valamiből meg satöbbi, de szerintem undorító így lehúzni valakit, csak azért mert úgy döntött, hogy tart egy partit. Tehát ha rám hallgattok, becsukjátok a füleiteket ez előtt a szöveg előtt, és nem figyeltek ilyen ökörségre. Ahol csak lehet, titkoljátok, hogy ennek bármi köze lenne egy esküvőhöz… Mármint a virágosnál a barátnőd szülinapjára kötteted a csokrot, a sminkesnél céges buli lesz, a fodrásznál meg szalagavatóra mész és ha túl sokért vállalja még felháborodva közölheted is, hogy nem férjhez megyek, csak egy vacak végzős bulijára nem fogom itt hagyni a fél vagyonomat.

Tehát én tegnap voltam egy meghallgatáson és találtam egy szimpatikus zenekart, nem is olyan örülten magas áron, és egyetlen szóval sem említették, hogy ez lesz életem legboldogabb napja és ezen nem érdemes spórolni. Így hát már alapból szimpatikusak voltak. Bár nem énekel velük lány, (hiába tűnik úgy a honlapon) így is ügyesek, és szerintem jót lehet majd rájuk bulizni! http://www.cascademusic.hu/ Majd kiderül, hogy jól okoskodtam-e.

 

Címkék: énblog esküvő zenekar

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mayfly.blog.hu/api/trackback/id/tr42595054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása